Compensatie voor zakelijke reiziger

Ondernemers die bedrijfsmatig vaak van het vliegtuig gebruik maken, lopen regelmatig aan tegen vertragingen, annuleringen of overboekingen. In deze gevallen hebben zakelijke passagiers recht op compensatie.
Compensatie voor zakelijke reiziger bij vertraging. (Foto: aangeleverd)
Daar maken maar weinig mensen gebruik van. Happy Delay wil die aanvraag makkelijker maken. Nadat een reiziger te maken heeft gehad met een annulering, vertraging of overboeking, kijkt Happy Delay in hoeverre een claim kans van slagen heeft. Als de claim valide is, neemt het bedrijf de claim over en betaalt het direct een aanzienlijk deel van het geclaimde bedrag aan de gedupeerde. Daarmee is de gedupeerde juridisch geen partij meer. Happy Delay neemt niet alle claims aan. Het bedrijf wil er zeker van zijn, dat bij een eventuele rechtsgang geld wordt ontvangen. Binnen twee minuten weet de reiziger via de site of de claim wordt overgenomen.
www.happydelay.com
Artikel geplaatst op: 06 november 2018 - 12:18

Gerelateerd

Delen