DOPPER SLEEPT MARKETING NEXT AWARD IN DE WACHT

Dat is gisteravond bekendgemaakt tijdens de Dutch Marketing Awards 2016. De prijs wordt toegekend aan een organisatie die in de afgelopen jaren, door de inzet van slimme marketing, heeft laten zien succes te kunnen kapitaliseren. Andere finalisten waren Travelbird en Hello Fresh. De jury was zeer onder de indruk van Dopper: ‘Er zijn veel waterflessen maar Dopper is de enige die er echt uitspringt. Een mooi voorbeeld hoe je een massaproduct kan worden zonder massamedia te gebruiken. Meer dan 1,3 miljoen flessen verkocht Dopper al en de hoofdrol die daarbij voor marketing was weggelegd is evident: “The bottle is the message” en daarmee maakt Dopper duurzaamheid aantrekkelijk.’

Over Dutch Marketing Awards
Gisteravond vond het grootste marketingfeest van Nederland plaats. Met maar liefst 400 marketeers was de tweede editie van de Dutch Marketing Awards opnieuw een groot succes voor de organisatie. Dutch Marketing Awards is een samenwerking tussen Nima, PIM en Adfo Groep ondersteund door MEC en Marketing Associatie Nederland.

Artikel geplaatst op: 04 april 2016 - 09:50

Gerelateerd

Delen

Er zijn nog geen reacties

Plaats je reactie: